فرماندار شهرستان ساری:

جامعه ای که با فرهنگ شهادت طلبی آمیخته باشد عقب‌گرد ندارد

ساری (پانا)- فرماندار شهرستان ساری در جلسه هم اندیشی با فرزندان شاهد فرهنگی در باشگاه فرهنگیان ساری گفت : جامعه ای که با فرهنگ شهادت طلبی آمیخته باشد عقب‌گرد ندارد زیرا فرهنگ شهادت طلبی جامعه را به سوی توسعه حرکت می دهد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جامعه ای که با فرهنگ شهادت طلبی آمیخته باشد عقب‌گرد ندارد

محمد علی نوبخت عنوان کرد: در دولت سیزدهم بنا داریم از ظرفیت فرزندان شهید و جامعه ایثارگری در حوزه مدیریت در سطح شهرستانی و استانی استفاده کنیم.

نوبخت افزود: مهمترین مأموریت فرزندان شاهد به عنوان سفرای الهی در نظام آموزشی، تعلیم و تربیت انسان ها است. این تعلیم و تربیت به عنوان دو رکن اساسی ما را به سمت توسعه می برد.

وی ادامه داد: مأموریت شهدا، ساخت ایران اسلامی بود که در آن گفتمان عدالت طلبی و آزادی قرار داشت و اگر ما نظام اندیشگی شهدا را به عنوان یک الگو برای ساخت ایران استفاده کنیم چه بسا دو کلید واژه عدالت طلبی و آزادی خواهی در آن وجود دارد.

فرماندار شهرستان ساری تأکید کرد: جامعه ای که با فرهنگ شهادت طلبی آمیخته باشد عقب‌گرد ندارد زیرا جامعه توسعه یافته به کلید واژه اخلاق نیاز دارد، یعنی عدالت‌طلبی و آزادی خواهی در آن باشد و اگر از فرهنگ شهادت طلبی استفاده کنیم، جامعه به سمت توسعه حرکت می کند.

وی عنوان کرد: در هر حوزه ای که نظام آموزش و پرورش آن مبتنی به عقلانیت و ارزش ها باشد قطعاً نظام سیاسی آن موفق خواهد شد.

در این مراسم همچنین مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار