‌معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش فارس:

فصل تابستان زمان طلایی‌ برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس فرصت تابستان را یک زمان طلایی مهارت‌آموزی دانست و گفت این فصل فرصتی است برای ایجاد فضای نشاط و شادابی برای دانش‌آموزان که باید به فرزندان خود آموخت. یادگیری و آگاهی از عوامل رشد است و در این ایام باید به آن پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فصل تابستان زمان طلایی‌ برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است

علیرضا شادباش، در نشست روسای ادارات فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ادارات کل آموز و پرورش سراسر کشور در شیراز گفت: باید بتوانیم از هنر در انعکاس اندیشه ها و آرمان های شریف انسانی بهره ببریم.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: شیراز بیش از آنکه به شهر شعر و ادب، هنر و تاریخ معروف باشد به حرم سوم اهل بیت علیهم السلام معروف است.

شادباش به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هنرکه می فرمایند:"هنر یک شیوه بیان است، یک شیوه ادا کردن است، منتها این شیوه بیان، از هر تبیین دیگر رساتر، دقیق تر، نافذتر و ماندگارتر است" و "ابزارهای هنری بی شک، رساترین، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است" اشاره کرد.

وی افزود: امروز که انتقال پیام و ایجاد رابطه در جامعه ما جایگاه ویژه ایی دارد چه نیکو است که با زبان هنر باشد وباید بتوانیم از هنر در انعکاس اندیشه ها و آرمان های شریف انسانی بهره ببریم.

وی گفت: امروز هنر جایگاه ویژه‌ای در جامعه ما دارد و باید بتوانیم در انتقال پیام و ایجاد رابطه در جامعه از زبان هنر بهره ببریم.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: اردو از مهمترین ابزارهای تربیتی به ویژه در دوران پساکروناست و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شادباش فرصت تابستان را یک زمان طلایی مهارت آموزی دانست و گفت: این فصل فرصتی است برای ایجاد فضایی نشاط و شاداب برای دانش‌آموزان که باید به فرزندان خود بیاموزیم که یادگیری و آگاهی از عوامل رشد است و در این ایام باید به آن بپردازیم.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: باید برنامه های تابستانی خود را با تمام ارگان‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند به اشتراک بگذاریم و با سازمان تبلیغات، اداره ارشاد،پایگاه های بسیج، کانون های مساجد در این خصوص تعامل داشته باشیم.

شادباش به لزوم اشاعه و گسترش فرهنگ کتاب خوانی نیز اشاره کرد و گفت: باید کتابخانه‌ها را بررسی کنیم و فرصت کتاب‌خوانی را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار