مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

تراکم بالای کلاس‌های درس مدارس اسلامشهر در سال تحصیلی 1402-1401

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت با توجه به قلع و قمع واحدهای آموزشی کمبود مدارس در سال تحصیلی جدید وجود دارد و همین امر باعث تراکم بالا در کلاس‌های درس مدارس خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تراکم بالای کلاس‌های درس مدارس اسلامشهر در سال تحصیلی 1402-1401

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد، عنوان کرد: ثبت‌نام سال تحصیلی 1402-1401 به صورت ساماندهی محله محور و با مشارکت مدیران واحدهای آموزشی اجرا خواهد بود و نظارت همگانی بر این ثبت نام یک نقطه مطلوب است.

وی ادامه داد: ارائه فهرستی از زمین‌های کاربری آموزشی از سوی شورای شهر و شهرداری اسلامشهر ضروری است.

قنبری افزود: هیچ نهاد، ارگان و فردی در زمینه ثبت نام سفارش و توصیه نداشته باشد و تمام دانش‌آموزان در قالب قانون شورای آموزش و پرورش کشور و وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام خواهند شد. اما مدارس هیئت امنایی مصوبات شورای آموزش و پرورش را رعایت نمی‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از آمار بالای بازنشستگان در شهرستان اسلامشهر نیز خبر داد و بیان کرد: با توجه به قلع و قمع واحدهای آموزشی کمبود مدارس را در سال تحصیلی جدید داریم و همین امر باعث تراکم بالا در کلاس‌های درس مدارس خواهد شد و از سوی دیگر، مدارس دو جنسیتی باید تفکیک شوند.

در ادامه این جلسه کارشناسان و معاونین مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم، کارشناس نهضت سواد‌آموزی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناس آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل واحدهای تحت نظرشان پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار