مشاور دبیرستان مرضیه شهرکرد:

در ایام تابستان کلاس‌های ورزشی انتخاب خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت است

شهرکرد (پانا) - مشاور دبیرستان دخترانه مرضیه شهرکرد توصیه کرد دانش‌آموزان در ایام تابستان کلاس‌های ورزشی را فراموش نکنند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
در ایام تابستان کلاس‌های ورزشی انتخاب خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت است

حمیده رستمی مشاور دبیرستان دخترانه مرضیه شهرکرد در گفت و گو با پانا گفت:یکی از برنامه هایی که می‌تواند برای دانش آموزان در تابستان مفید باشد،رفتن به کلاس های ورزشی است.

وی افزود: در دو سال اخیر بدلیل ویروس کرونا دانش آموزان تحرک زیادی نداشته اند و همچنین در خانه ماندن باعث افسردگی، تضعیف روحیه شده باشد،اما دانش آموزان با رفتن به کلاس های ورزشی می‌توانند روحیه شادابی داشته باشند، بنابراین بهتر است برای سپری کردن اوقات فراغت به کلاس های ورزشی مراجعه کنند.

رستمی در ادامه با اشاره به اینکه نوجوانان در سن حساسی هستند بیان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در سن حساس بلوغ قرار دارند،باید تلاش کنند تا از لحظه لحظه اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند، و از فضای مجازی دور بمانند.

او ادامه داد: این دبیرستان دانش آموزان را به کانون های فرهنگی و هنری در سطح شهر معرفی می‌کند تا دانش آموزان به کلاس های مختلفی از جمله:خطاطی، نقاشی،طراحی،ورزشی،سفالگری و...هدایت شوند.

حمیده رستمی به هدف برگزاری در کلاس های کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: در سالهای شیوع کرونا دانش‌آموزان در اجتماع حضور نداشته اند و این باعث از بین رفتن روحیه آنها شده است؛ بدین علت به آنان توصیه می‌کنیم در سال جاری با حضور در کلاس های آموزشی استعدادهای خود را شناسایی کنند.

رستمی شناسایی استعداد را امر اصلی در انتخاب رشته دانست و گفت:دانش آموزان با کشف استعدادهای خود می‌توانند در انتخاب رشته به خوبی عمل کنند تادچار مشکل نشوند.

رستمی عنوان کرد:مساجد یکی از پایگاه هایی هستند که در طول تابستان دانش آموزان می‌توانند در کلاس های قرآنی شرکت کنند.

وی ادامه داد:مساجد بهترین مکان ها برای آموزش است زیرا،در مساجد حس و حال معنوی جاری است.

مشاور دبیرستان مرضیه تعطیلات تابستانی را زمان بسیار ارزشمندی برای دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان می‌توانند در ایام تابستان با بهترین مشاوران تحصیلی مجرب برنامه ریزی داشته باشند و دروس سال های آینده را پیش خوانی کنند که این کار در انتخاب رشته سال بعد بسیار موثر است.

حمیده رستمی تکنیک مدیریت زمان را امر مهمی در گذراندن اوقات فراغت دانست و گفت:مدیریت زمان یک امر مهم در گذراندن اوقات فراغت است و باید طریقه صحیح مدیریت زمان را به دانش آموزان آموزش داد تا دانش آموزان بتوانند در ایام تابستان از زمان خود به خوبی استفاده کنند،و خود را با فضای مجازی و بازی های کامپیوتری سرگرم نکنند،و با آموزش مدیریت زمان به دانش آموزان متوجه می‌شویم که دانش آموزان از وقت خود به خوبی استفاده کرده اندوراه درست را انتخاب کرده اند واین آموزش یک کار بسیار مهمی است.

خبرنگار پانا:فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار