عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آخرین وضعیت کانال خطرآفرین عباس‌آباد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه کانال عباس‌آباد شهر ری می‌تواند دوباره آبستن مرگ شود، گفت که پوشاندن این کانال پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت کانال خطرآفرین عباس‌آباد

جعفر بندی شربیانی با اشاره به وضعیت کانال‌ روباز عباس‌آباد شهرری اظهار کرد: ورود خوبی از سوی دادستانی، فرمانداری ری و شرکت آب منطقه‌ای به این موضوع انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد عملیات پوشاندن این کانال انجام شده است، تصریح کرد: پروژه به دلیل یک تفاهم‌نامه متوقف شده است. ما از آب منطقه ای و فرمانداری، ادامه این روند را پیگیری کرده‌ایم و نامه‌نگاری‌ها در خصوص کانال عباس‌آباد صورت گرفته است.

شربیانی با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و تردد کودکان در اطراف این کانال، خاطرنشان کرد: این فضا می‌تواند دوباره آبستن یک حادثه باشد. بر اساس آنچه آتش‌نشانی منطقه اعلام کرده، آتش‌نشانان سالیانه تعداد قابل توجهی خودرو، موتورسیکلت و تعدادی از شهروندان را از این کانال خارج می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خطرآفرین بودن این کانال، ما پیگیری‌های خود را با جدیت در این راستا ادامه می‌دهیم. قرار بر این بود تا پایان خردادماه پوشاندن کانال عباس‌آباد به سرانجام برسد، اما شواهد نشان می دهد متاسفانه این پروژه تا پایان خردادماه تکمیل نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار