مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

رقابت بیش از ٢٨ هزار نفر از دانش‌آموزان تهرانی برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از رقابت ۲۸۶۶۷ دانش‌آموز تهرانی در ۲۲۰ حوزه‌ی امتحانی برای ورود به مدارس مقاطع متوسطه اول پایه هفتم و متوسطه دوم پایه دهم سمپاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از ٢٨ هزار نفر از دانش‌آموزان تهرانی برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ صبح امروز جمعه ۲۷ خرداد ماه، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و یاوری رییس سازمان ملی استعداد های درخشان از حوزه های آزمون ورودی مدارس سمپاد در مناطق ۱۷ و ۱۸ بازدید کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این بازدید ها خطاب به دانش آموزان داوطلب اظهار کرد: تلاش شما دانش آموزان مستعد و توانمند که نشان از هوش شما دارد، قابل تقدیر است و فارغ التحصیلان مدارس سمپاد آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: امروز در کشور افراد بسیار توانمندی می بینیم که در حوزه های تخصصی و کاری منشا اثر هستند ولی این افراد هیچگاه گذرشان به مدارس تیزهوشان نیفتاده است.
مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت ادامه داد: راه های موفقیت فقط از طریق مدارس سمپاد نیست و ایمان راسخ دارم که شما در مسیر زندگی خود قله های موفقیت را طی خواهید کرد.
یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز از حسن اجرای آزمون ها در نظم، آرامش کامل و رعایت شیوه نامه های بهداشتی قدردانی کرد و با اشاره به اینکه موفقیت در ورود به مدارس سمپاد به تنهایی نشان‌دهنده توانمندی و آینده دانش آموزان نیست اظهار کرد: کسب موفقیت راه های مختلفی دارد و در هر آزمون درصدی پذیرفته خواهند شد و ابراز امیدواری کرد تا فارغ ‌التحصیلان مدارس سمپاد به عنوان چهره های موفق برای کشور منشاء خیر و برکت باشند.
گفتنی است کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در این بازدیدها، به استماع صحبت های اولیای دانش آموزان نشستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار