آمادگی بانوان فرهنگی شهرستان قدس برای حضور در مسابقات والیبال

شهرقدس (پانا)- کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس از آمادگی بانوان فرهنگی شهرستان قدس برای حضور در مسابقات والیبال بین شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی بانوان فرهنگی شهرستان قدس برای حضور در مسابقات والیبال

حمید سارانی، کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس از آمادگی بانوان فرهنگی شهرستان قدس برای حضور در مسابقات والیبال بین شهرستان های استان تهران خبر داد.

سارانی گفت: برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی همکاران در زمینه داوری والیبال بانوان کارگاه توانمند سازی در اداره آموزش و پرورش برگزار شد. این کارگاه آموزشی داوری یک روزه با موضوع آشنایی با قوانین و مقررات جدید داوری والیبال برای بانوان فرهنگی برگزار شد.

وی ادامه داد: این کارگاه به منظور توانمندسازی و آگاهی همکاران رشته تربیت بدنی برای آمادگی و حضور فعال در مسابقاتی که برای اولین بار بعد از شرایط کرونا در بین شهرستان‌های استان تهران برای بانوان برگزار می‌شود، که همه اعضای تیم انتخابی منطقه از بین همکاران فرهنگی و نیروهای رسمی و پیمانی در این جلسه آموزشی حضور داشتند و با قوانین جدید داوری آشنا شدند.

کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس، افزود: آموزش این دوره را شیما حقوقی‌زاده، داور ملی از دبیران تربیت بدنی منطقه شهرستان قدس بر عهده داشت.

در پایان کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس اظهار امیدواری کرد که تیم شهرستان قدس با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یافته و نتایج عالی کسب کند.

دانش آموز خبرنگار: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار