جوایز مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌­ترسیدم» اهدا شد

تهران (پانا) - مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» در سالن ستاره ونک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جوایز مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌­ترسیدم» اهدا شد

شبکه دانش آموزی شاد، با همکاری وزارت آموزش و پرورش، مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» را در اسفند ماه برگزار کرد و بیش از 360 هزار دانش ­آموز در این مسابقه کتاب­خوانی مشارکت کردند.

در سخنرانی این مراسم حکمتی کیا با بیان اینکه در دوران فراگیری ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش با ایجاد سامانه شاد بستری را برای آموزش در زمان تعطیلی مدارس ایجاد کرد، گفت: پس از حضوری شدن مدارس روزانه بیش از پنج میلیون کاربر در شاد فعالیت دارند و شبکه آموزشی شاد قصد دارد با ارائه سرویس­ های متنوع و برنامه­ های فرهنگی و تابستانی از جمله هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، مهارت آموزی و برگزاری مسابقات و جشنواره­ های مختلف در کنار دانش ­آموزان باشد.

نماینده همراه اول در شاد با اشاره به تجربیات کسب شده در دوران کرونا افزود: از اول مهر ماه آموزش و پرورش به دنبال آموزش تلفیقی خواهد بود یعنی آموزش هم به صورت حضوری و هم به شکل غیرحضوری اجرا خواهد شد تا از تمامی ظرفیت­ ها برای آموزش ­استفاده شود.

در ادامه کاظم زاده مدیرفنی شاد با اشاره به استقبال بالای مردم در این مسابقه و ظرفیت شبکه شاد، ابراز امیدواری کرد تا پویش­ های کتابخوانی برای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان دانش ­آموزان ادامه­ دار باشد.

در مجموع 170 نفر در این مسابقه برنده جوایزی شامل سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده، دوچرخه، تبلت، اسکوتر، بردگیم، وسایل ورزشی و غیره شدند. مراسم اهداء جوایز در روز دوشنبه در سالن ستاره ونک برگزار شد.

گفتنی است، کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» از دومین سالروز شهادت حاج قاسم، از طریق شبکه شاد در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت و نزدیک به 500 هزار نفر این کتاب را مطالعه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار