معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

‌فعالیت‌های پرورشی و تربیتی نیازمند به‌روزرسانی و برنامه‌ریزی است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت فعالیت‌های پرورشی و تربیتی نیازمند به‌روزرسانی و برنامه‌ریزی است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
‌فعالیت‌های پرورشی و تربیتی نیازمند به‌روزرسانی و برنامه‌ریزی است

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان با آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کرد.

اصغر باقرزاده در این دیدار بر ضرورت توجه به نیازهای معنوی معلمان تاکید کرد و گفت: معلمان در زمینه فعالیت‌های پرورشی نیازمند برنامه جامع هستند.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت فراهم کردن شرایط تربیتی افزود: برنامه ریزی و به‌روزآوری فرآیندهای تربیتی بسیار مهم است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی از الزامات فراهم شدن ارتقای شاخص‌های تربیتی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بر انجام فعالیت‌های شاخص تربیتی در استان تاکید کرد و گفت: مباحث تربیتی از مباحث اولویت‌دار استان است.

آیت الله مصطفی محامی ادامه داد: ارتقای شاخص‌های تربیتی و آموزشی در استان نیازمند پیگیری استان و ظرفیت‌سازی و پشتیبانی وزارت متبوع است.

وی اظهار کرد: رشد مربی پا به پای متربی، از الزامات مباحث تربیتی است. بنابراین برای توانمندسازی مربیان پرورشی باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر هم افزایی و بهره گیری از توان و ظرفیت نیروها و نهادهای دیگر در انجام فعالیت‌های تربیتی گفت: برگزاری کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در استان از جمله اقدامات شایسته و اساسی در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار