مدیر آموزش و پرورش رودهن:

مشاوران‌ در مدارس، نقطه عطف حل آسیب‌های اجتماعی در آینده هستند

رودهن(پانا) - مدیر آموزش و‌پرورش رودهن، حضور فعال و‌ ثمربخش مشاوران در مدارس را نقطه عطف رفع آسیب‌های اجتماعی در آینده جامعه برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مشاوران‌ در مدارس، نقطه عطف حل آسیب‌های اجتماعی در آینده هستند

جلسه‌ اهدای مجوز درجه سه به مرکز مشاوره مدرسه رودهن با حضور محمد قاسمی، رئیس اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی، نرگس شاکری و طیبه حسینی، قائم مقام کارشناسان اداره مراقبت آموزش و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران، زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن، صدیقه کاظم‌پور کارشناس مشاوره و آسیب‌های اجتماعی و شورای معاونین آموزش و پرورش رودهن در مرکز مشاوره مدرسه رودهن برگزار شد.

در این جلسه زهرا رستمی، مدیر آموزش و‌پرورش رودهن اظهار کرد: تمامی تلاش و همت خود را در آموزش و‌پرورش رودهن با همکاری و مشارکت انجام می‌‌دهیم تا خدمات مشاوره‌ای مدرسه به منظور راهنمایی و مشاوره اصولی دانش‌آموزان در بهترین نحو ممکن در جهت حل مشکلات رفتاری، تحصیلی، خانوادگی و غیره دانش‌آموزان انجام شود‌ و‌ در این زمینه تمامی امکانات و ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.

نرگس شاکری کارشناس مشاوره اداره کل آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت: بر اساس این سند در سال جاری ساعت تعلق گرفته به دانش‌آموزان هم در مدرسه هم در مرکز مشاوره افزایش خواهد یافت که قطعا اقدامی مسرت‌بخش و موفقیت‌آمیز به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: کلیه اقدامات مشاوره‌ای و روانشناسی و آسیب‌های اجتماعی در مدارس بر اساس این سند در راستای تربیت سرمایه‌های انسانی دانش‌بنیان، متدین، اخلاق‌محور، کارآفرین و‌ متدین است که به صورت کاملا اصولی و علمی در دستور کار مشاوران درآمده است.

شاکری تصریح کرد: بنا به ضرورت حضور مشاور در همه مقاطع تحصیلی، همکارانی که در پست های مختلف فعالیت دارند و رشته تحصیلی آنان مشاوره و روانشناسی است باید شناسایی شوند تا در واحد مشاوره ساماندهی شوند تا بدین وسیله خلا‍ کمبود مشاور در مدارس برطرف شود.

در ادامه محمد قاسمی، رییس اداره مشاوره و آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجوز مرکز مشاوره مدرسه را در جمع شورای معاونین اداره آموزش و پرورش رودهن به زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن اهدا کرد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار