تقدیر از مربیان و مدرسان فعال سازمان دانش آموزی مدارس بندرامام خمینی(ره)

بدرامام خمینی(ره)(پانا). از مربیان و مدرسان پیشتاز مدارس بندرامام خمینی(ره) تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مربیان و مدرسان  فعال سازمان دانش آموزی مدارس بندرامام خمینی(ره)

رحمت احمد محمودی سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی (ره) با اعلام این خبر به پانا گفت:در راستای تقدیر از مربیان و مدرسان پیشتازمدارس بندرامام خمینی (ره) با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره و کارشناسان حوزه پرورشی از مربیان و مدرسین فعال سازمان دانش آموزی بندرامام خمینی (ره) با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

وی افزود:تشکر کردن و قدر دانی از همکاران و تقدیر و تشکر باعث میشود شادتر و با انگیزه بیشتر در کار و وظایف محوله اقدام نمایند و. تشکر کردن چه در کار و چه در زندگی روزمره باعث ایجاد خوش بینی و مثبت اندیشی می شود.امید است که در سال های پیش رو فعالیت های مربیان و مدرسان پیشتاز در راستای تحقق اهداف این سازمان بیشتر و موثر تر واقع گردد و شایان پیشرفت های بیشتری از سوی مربیان پیشتاز در این امر خطیر باشیم.

احمد محمودی در ادامه یادآو شد:بخشی از برنامه تقدیر از مربیان در اردیبهشت ماه انجام شد و امروز در ادامه فعالیت تقدیر از مربیانی که در سال تحصیلی 1400-1401فعالیت ها و بخش نامه های سازمان دانش آموزی را به طور مرتب پیگیری و به انجام رساندند توسط مسئول سازمان دانش آموزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار