جزئیات جدید از دستگیری سارقان بانک ملی از زبان رئیس پلیس کشور

تهران (پانا) - فرمانده کل انتظامی کشور درباره سرقت از بانک ملی توضیح داد که سرقت یکی از سرقت های پیچیده و حرفه‌ای بوده است که تاکنون مشابه چنین سرقتی رخ نداده اما پلیس در کمترین بازه زمانی توانست سارقان را شناسایی و دستگیر کند.

کد مطلب: ۱۲۸۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جدید از دستگیری سارقان بانک ملی از زبان رئیس پلیس کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه آغاز عملیات اجرای احداث هزار و 412 واحد خانه سازمانی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با متراژ 130 هزار و 140 متر مربع در 7 استان و 16 شهرستان با برآورد تقریبی 1650 میلیارد تومان توسط شرکت های صنعتی و دانش بنیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی ما توجه به معیشت کارکنان خدوم و زحمت کش انتظامی در سراسر کشور است؛ همکارانم واقعا با تلاش شبانه روزی و اقدامات جهادی در خدمت مردم عزیز هستند و برای امنیت و آرامش آنان تلاش می کنند؛ بنابراین یکی از وظایف ما تامین معیشت و رفاه همکارانمان می باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تامین مسکن کارکنان انتظامی افزود: اقدامات خوبی برای تامین خانه های سازمانی و ملکی کارکنان انتظامی در دستور کار است و عملیات اجرایی بخشی از این اقدامات نیز آغاز شده است؛ به گونه ای که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی هزار و 412 واحد خانه سازمانی با عنوان طرح شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" در 7 استان و 16 شهرستان هستیم.

وی یادآور شد: ان شاءالله با همکاری شرکت های صنعتی و دانش بنیان به زودی شاهد ساخت و تکمیل این هزار و 412 واحد خانه سازمانی خواهیم بود.

سردار اشتری در ادامه گریزی بر روند ساخت و ساز خانه های ملکی زد و عنوان کرد: موضوع ساخت خانه های ملکی نیز از اولویت های ما است که طی یک برنامه 5 ساله تحقق این مهم را دنبال می کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه در پاسخ به سوالی درباره شناسایی و دستگیری سارقان صندوق اماناتی یکی از شعب بانک ایران زد و گفت: جا دارد در ابتدا این دستاورد بزرگ و عظیم همکارانم را در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی را به مقام معظم رهبری"مدظله العالی"، مردم عزیز و همه همکارانم تبریک بگویم.

وی با اشاره به اقدام جهادی نیروهای پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اقدام سریع پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی موجب کشف اموال مسروقه شد و در واقع این اقدام شایسته قدردانی است که شاهد ابراز لطف و اظهار محبت مردم و مسئولان نسبت به مجموعه انتظامی بودیم.

سردار اشتری توضیح داد که این سرقت یکی از سرقت های پیچیده و حرفه ای بوده است که تاکنون مشابه چنین سرقتی را نداشتیم اما همکارانم در کمترین بازه زمانی توانستند سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به همه دستگاه هایی که در قبال اموال مردم و اموال دولتی مسئولیت دارند تاکید کرد: همه دستگاه هایی که در قبال اموال مردم و یا دولتی مسئولیت دارند بایستی ضمن رعایت ملاحظات ایمنی به هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی گفت: البته ما اسامی دستگاه و ها سازمان هایی که در این زمینه کوتاهی کردند را به دستگاه قضا اعلام کرده ایم و این روند ادامه دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور در هشداری به سودجویان و هنجارشکنان عنوان کرد: کسانی که قصد تعرض به جان و مال مردم را دارند بدانند که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با توانمندی، هوشمندی، استفاده از فناوری های نوین و نیروهای مجرب و متخصص اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با گلایه از رسانه ملی مطرح کرد: متاسفانه علیرغم دستاورد عظیم پلیس بر شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانت یکی از شعب بانک ملی و کشف اموال مسروقه، در کوتاهترین بازه زمانی ممکن، شاهد بودیم که در یکی از برنامه های رسانه ملی نه تنها به این دستاورد و موفقیت خوب پرداخته نشد بلکه جوانب انصاف در این مورد رعایت نشد.

سردار اشتری افزود: این واکنش سریع و هوشمندانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی اظهار محبت مردم و مسئولان را در پی داشت و نشانگر اقتدار و هوشمندی پلیس بود و در این میان از رسانه ملی انتظار می رفت که درباره این اقدام هوشمندانه و سریع پلیس که دستاوردی بزرگ بود به خوبی اطلاع رسانی شود. در حالی که در یکی از برنامه های رسانه ملی برخی موارد مطرح شد که گویا زحمات همکارانمان در پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان در کوتاهترین زمان ممکن، نادیده گرفته شد.

وی گفت: اقدام همکارانم در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی و کشف اموال، یک عملیات و اقدام انقلابی و جهادی بود و دستاورد آن برای کشور اقتدارآفرین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار