مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز:

ویژه برنامه «کار کودکان» با حضور اعضای نونهال مرکز اجرا شد

کرج (پانا) - مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت حمایت از کودکان کار از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مرکز کانون کرج بود که مربیان مرکز شماره ۴ کانون کرج با اجرای فعالیت‌های فرهنگی روز جهانی «مبارزه با کار کودکان» را به اعضا معرفی کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه  «کار کودکان» با حضور اعضای نونهال مرکز اجرا شد

سپیده داداش زاده، مربی فرهنگی کانون و نوجوانان پرورش فکری کودکان البرز عنوان کرد: به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان ویژه برنامه به مناسبت «کار کودکان» با حضور اعضای نونهال مرکز اجرا شد و اعضا در مورد دلایل موافقت یا عدم موافقت خود با کار کودکان به ویژه در کارخانه‌ها بحث و گفتگو کردند.

وی افزود: معرفی روز «مبارزه با کار کودکان» و علت نام گذاری این روز و امضای متن «منع کار کودکان » و حمایت از کودکان کار، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود.

لازم به توضیح است سازمان بین‌المللی کار و بدنه سازمان ملل متحد که به تنظیم و مدیریت دنیای کار می‌پردازد در سال ۲۰۰۲ بر این شد تا روزی جهانی را برای مبارزه با کار کودکان تعیین کند تا توجه و تلاش همگان در این زمینه را برانگیزد. در این روز دولت‌ها و نهادهای محلی، جامعه مدنی و جهانی، کارگرها و کارفرمایان گرد هم جمع می‌شوند تا مشکل کودکان کار را مطرح کنند و راه حل‌هایی برای کمک به آنها پیشنهاد کنند.

روز جهانی مبارزه با کار کودکان هر ساله در ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار می‌شود و هدف آن تقویت جنبش جهانی بر ضد کار کودکان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار