15هزار و 480 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در چیتگر ارتش کلنگ‌زنی شد

تهران (پانا) -  همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) و در راستای تحقق شعار طرح نهضت ملی مسکن، آیین آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت۱۵هزار و۴۸۰واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با همکاری ارتش و وزارت راه و شهرسازی، عصر امروز با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مجموعه چیتگر ارتش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
15هزار و 480 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در چیتگر ارتش کلنگ‌زنی شد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری در این مراسم، ضمن تبریک ولادت امام‌رضا(ع) و تشکر از دست‌اندرکاران این طرح عظیم نهضت ملی گفت: ارتش با تمام توان خود پایِ کار آمده که به تعهداتش در راستای خانه‌دار شدن مردم جامه عمل بپوشاند و امیدوارم به برکت این روز عزیز این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: ارتش از اولین سازمان‌هایی است که در کنار وزارت مسکن قرار گرفته و در این طرح عظیم ملی شرکت کرده و با تمام توان پای کار است تا در کنار این وزارتخانه به تعهداتش عمل کند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) و قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در همراهی با وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن در کشور گفت: توافقی بین وزارت راه و شهرسازی با نیروهای مسلح مبنی بر ساخت۱۰۰هزار واحد مسکونی منعقد شده که طبق توافقات متعدد، ساخت این واحدها در سراسر کشور توسعه خواهد یافت و امروز با همراهی ارتش گام نخست این پروژه در تهران برداشته شد.

قاسمی با اشاره به عدم تناسب عرضه و تقاضای مسکن خاطر نشان کرد: نیاز مردم، مسئولیت دولت و قانون جهش تولید مسکن، ایجاد رویکرد جهادی و جدی در سراسر کشور درباره تأمین مسکن را ضروری می‌کند و امیدواریم با پروژه‌های در دست انجام، اقتصاد و اشتغال کشور را رونق بخشیم.

عملیات اجرایی پروژه۱۵هزار و۴۸۰واحد مسکونی در مجموعه چیتگر در۱۷۰هکتار و در چهار پهنه و۶۳برج احداث خواهد شد. مدت زمان اجرای پروژه۳تا۵سال در نظر گرفته شده است.

طرح مذکور پایلوت شروع عملیات اجرایی برنامه‌های مشترک ساخت مسکن وزارت راه و شهرسازی با سایر نهادها و وزارتخانه خواهد بود و این نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر تهران محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار