مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد

اختتامیه دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز برگزار می‌شود

نقش و مقام معلمان هنرمند در جامعه تبیین شود

شیراز ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز گفت تکریم معلم باید محور فعالیت‌ها قرار گرفته و نقش و مقام هنر و معلمان هنرمند در جامعه تبیین شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز برگزار می‌شود

محمدخلیل عسکری در نشست اعضای ستاد استانی برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور در شیراز، ضمن اشاره به سیاست گذاری های برنامه‌های آموزش و پرورش با تاکید بر جایگاه معلم گفت: تکریم معلم باید محور فعالیت‌ها قرار گرفته و نقش و مقام معلم در جامعه تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به طبع لطیف هنرمندان گفت: باید جایگاه هنر و هنرمند را قدر بدانیم و در راستای عملکرد بهتر با دستگاه های دیگر از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی‌های مشترکی انجام شود.

عسکری ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به هویت ملی گفت: از فرصت‌های مختلف برای تبیین فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی استفاده نمایید و در این راستا، محتوای غنی فرهنگ استان فارس نشر داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری با کیفیت برنامه اختتامیه معلمان هنرمند،افزود: برای استفاده از ظرفیت دانش‌آموزی در فعالیت‌ها برنامه ریزی صورت گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: فارس به عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور انتخاب شده است.

علیرضا شادباش ضمن اشاره به رشته‌های جشنواره معلمان هنرمند گفت: این جشنواره در ۴۸ رشته ویژه معلمان شاغل و ۷ رشته ویژه معلمان پیشکسوت برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به تعداد شرکت کنندگان دومین جشنواره معلمان هنرمند گفت: از یکم آذر تا دوم اسفند ماه تعداد ۲۳ هزار و چهارصد وپنجاه نفر در سامانه‌ جشنواره ثبت نام و آثار خود را بارگذاری کردند.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره در ۲۹ خرداد ماه سال جاری باحضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت ، مدیر کل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت، روسای اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی سراسر کشور و تعدادی از منتخبین سراسر کشور و جمعی از هنرمندان و معلمان استان برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار