از محل طرح محرومیت زدایی؛

کلنگ احداث ۴۱۱ کلاس درس در سیستان و بلوچستان به زمین خورد

زاهدان (پانا) - طرح احداث ۵۸ پروژه آموزشی در قالب ۴۱۱ کلاس درس در سیستان و بلوچستان از محل طرح محرومیت زدایی با حضور استاندار مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و مسئولین شهرستانی به صورت نمادین در زاهدان کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث ۴۱۱ کلاس درس در سیستان و بلوچستان به زمین خورد

حسین مدرس خیابانی در این مراسم کلنگ زنی نمادین این طرح که در محل ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهید محمد حسین بر در زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت علی بن الموسی الرضا (ع) و تبریک دهه کرامت گفت: به نیابت از جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان از افراد نیکوکار که برای رفع محرومیت در امر مدرسه سازی یاریگر ما در دولت و استان هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: شکوفایی تمدن اسلامی در آموزش و پرورش شکل می گیرد و لازم است که در این مسیر گام برداریم و بهترین کار در این راستا، مدرسه سازی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این آیین، با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) اظهار کرد: مردم خوب سیستان و بلوچستان هم خودشان در امر خیر مدرسه سازی مشارکت دارند و هم زمینه ای را برای حضور سایر افراد نیکوکار در این عرصه فراهم کرده اند.

حسنعلی میرعبدی افزود: در استان سیستان و بلوچستان، یکی از اساسی ترین و ضروری ترین نیازهای ما برای رفع محرومیت از چهره استان ساخت «مدرسه» است، که امیدوار هستیم که این اتفاق مبارک تداوم داشته باشد.
وی همچنین از استاندار سیستان و بلوچستان درخواست کرد که دولت هم در ساخت و هم در تجهیز این مدارس، آموزش و پرورش را یاری کند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، گفتنی است این طرح در قالب ۵۸ باب مدرسه و ۴۱۱ کلاس درس در سطح استان از محل طرح محرومیت زدایی با اعتبار بالغ بر ۳۶۵۸ میلیارد تومان و زیربنای بیش از ۷۸ هزار متر مربع اجرا خواهد شد که مدرسه ۱۲ کلاسه مولوی شهید محمد حسین بر زاهدان با زیر بنای ۱۹۹۴ متر مربع در قالب همین طرح ساخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار