۸۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان مازندران اهدا شد

ساری (پانا) - معاون بنیاد اموال و املاک بنیاد مستضعفان مازندران در رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان ساری اعلام کرد حدود ۸۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد ریال به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تقدیم شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
۸۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان مازندران اهدا شد

محمد حسن پور اظهار کرد: مقام معظم رهبری مهمترین مسئله نظام جمهوری اسلامی ایران را کوشش برای رفع فقر و محرومیت در جامعه و حمایت و کمک به طبقات مستضعف و محروم جامعه اعلام کردند.

وی افزود: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از جمله نهادهای عمومی است که در اوایل انقلاب به فرمان امام خمینی ره با هدف محرومیت زدایی و کمک به محرومان و مستضعفان تشکیل شد.

حسن پور بیان کرد: ما در طول چند سال اخیر شاهد روند رو به رشد و سرعت، در بحث محرومیت زدایی در کل کشور بودیم. از زمان شیوع ویروس کرونا بنیاد در این عرصه هم ورود پیدا کرد و در استان مازندران از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا الان تعداد ۴۸۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال به افراد نیازمند و محروم تقدیم کردیم.

وی گفت: در این رزمایش هم حدود ۸۵۰۰ فقره بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد ریال به خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله خانواده های زندانیان تقدیم شد.

معاون بنیاد اموال و املاک بنیاد مستضعفان ادامه داد: ما در بحث واگذاری اسناد رایگان در سطح استان در سال ۱۳۹۹، ( ۲۰۰۵ ) سند را به صورت رایگان به ارزش ۲۸۱ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰، ۲۶۴۸ سند به ارزش ۸۴۴ میلیارد تومان به مردم اهدا کردیم.

وی عنوان کرد: امسال هم هزار پرونده به تهران فرستادیم و با مصوباتی که گرفتیم، ۲۷۱ سند را به مردم دادیم.

محمد حسن پور اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ (۸۵) سری کمک جهیزیه به نوعروسان به ارزش ۸۰ میلیارد ریال تقدیم کردیم.

وی در پایان گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری در خصوص تعیین و تکلیف مدارسی که فاقد سند بودند در سال ۱۴۰۰، (۸۰) مدرسه سند را رایگان به نام دولت و به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان زدیم.
امسال هم ۱۹ مدرسه را به طور رایگان به ارزش ۹۷ میلیارد تومان در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.

خبرنگار: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار