سرپرست آموزش و پرورش ورامین:

اوقات فراغت فرصتی ایده‌آل جهت رشد و استعدادیابی دانش‌آموزان است

ورامین (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت استفاده و بهره‌گیری درست و مناسب از وقت با بهره‌گیری از اوقات فراغت باید از کودکی به دانش‌آموزان آموخته شود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت فرصتی ایده‌آل جهت رشد و استعدادیابی دانش‌آموزان است

علی عباسی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین، در اولین جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان که با حضور اعضای کمیته ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت تشکیل شد، گفت: در ایام بزرگداشت رحلت امام راحل و پانزدهم خرداد میثاقی دوباره با آرمان‌های بلند و حکیمانه رهبر انجام شد و از تلاش‌های همکاران حاضر در جلسه در راستای آماده سازی و برگزاری مراسم راهپیمایی قیام 15 خرداد و اجرای سرود همگانی و ولایی "سلام فرمانده" که از هیچ تلاشی فروگذار نبودند تقدیر و تشکر می‌شود.

عباسی در ارتباط با برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان پیش‌رو گفت: استفاده و بهره گیری درست و مناسب از وقت باید از کودکی به دانش آموزانمان آموخته شود، بهره گیری از ساعات بعد از اتمام مدرسه به روشی هدفمند، از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، رفتاری و... پیشگیری می‌کند. در این ایام دانش آموزان می‌توانند به فعالیت‌هایی که به آن علاقه دارند بپردازند و تجارب بسیار ارزشمندی را کسب کنند، استعدادهای خود را کشف کنند و به دنبال علاقه مندی هایشان هدایت شود.

در ادامه حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن تشکر از کلیه اعضاء با تاکید به رعایت دستورالعمل اجرایی غنی‌سازی اوقات فراغت در کلیه مدارس اظهار کرد: در اسرع وقت نسبت به تحویل برنامه ها کلاس‌ها و مبالغ پیشنهادی به کارشناسی فعالیت اردویی شود تا در شورای آموزش و پرورش مصوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار