با حکم مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

مجتبی رضا‌نژاد سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران شد

ساری (پانا) - در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مجتبی رضا‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی رضا‌نژاد سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران شد

در مراسمی که بدین منظور ظهر امروز در اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های محمد شعبانی معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران تقدیر شد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در آیین تکریم و معارفه با تأکید بر اهمیت نقش مشاوره‌ای و تربیتی معلم به عنوان تأثیرگذارترین عنصر تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش گفت: معلم فقط آموزش دهنده نیست، بلکه الگویی بانفوذ در تعلیم و تربیت است، در واقع محدوده‌ اخلاقیات معلم فراتر از خود اوست، بنابراین نمی‌تواند نسبت به رفتار خود بی‌تفاوت و آزاد باشد.

مصطفی عابدی افزود: بدین جهت درصدد هستیم در حوزه پرورشی ضمن توجه به کیفی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بستر لازم را جهت چند وجهی کردن توانمندی معلمان فراهم کنیم.

معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در این آیین با بیان اینکه هدف اصلی حوزه معاونت پرورشی در طول سالیان گذشته کیفیت‌سازی با به کارگیری نیروی خلاق، جوان و دغدغه‌مند بود اظهار کرد: در طی این مدت همه موفقیت‌ها و دستاوردهای بدست‌ آمده را مدیون تیم خوب و فعالی که در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند هستیم که استقرار چهار دبیرخانه ملی در استان مازندران و اجرای برنامه ملی لاله‌های روشن جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مصادیق وجود روحیه اتحاد و همدلی در حوزه پرورشی است و من صمیمانه از همراهی تک تک عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار