مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران:

بسیاری از ظرفیت‌های رسمی ما هنوز در آموزش و پرورش فعال نیست

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در دیدار با مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان، خبرنگاران و اعضای مجلس دانش‌آموزی گفت همه نشانه‌ها می‌گوید اغلب ظرفیت اسمی فعال است و هنوز بسیاری از ظرفیت‌های رسمی در آموزش و پرورش فعال نیست.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از ظرفیت‌های رسمی ما هنوز در آموزش و پرورش فعال نیست

مصطفی عابدی بیان کرد: همه کنشگران حوزه تعلیم و تربیت می گویند ما یک بستر و یک زمین داریم و یک محل کار به نام مدرسه، می رویم جلوتر و می گوییم یک طرف مصرف کننده داریم به نام دانش آموز، یک محل داریم به نام برداشت در جامعه؛ اگر درست، اثرگذار و حرفه‌ای کار کرده باشیم جامعه باید گل و بلبل باشد ولی نشانه ها دارد می گوید این گونه نیست.

عابدی خطاب به دانش آموزان مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا گفت: ما دانش آموزانی همانند شما کم داریم؛ هم اکنون یک سری از افراد به سمت آموزش و پرورش می آیند که هیچ مهارت حداقلی اجتماعی ندارند، رتبه های برتر کنکور هستند، اما اصلا تجربه تشکیلاتی ندارند، اینها می خواهند معلم شوند و ما از این موضوع خوشحال نیستیم.

وی افزود: اگر ما نیروی انسانی مثل شما را داشته باشیم آموزش و پرورش در آینده ای نه چندان دور تعالی پیدا می کند، ولی اگر قرار باشد نیروهای انسانی ما امثال شما نباشند ما مشکلاتمان 10 برابر خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار