ابراز همدردی ایران با خانواده قربانیان آتش‌سوزی چیتاگونگ بنگلادش

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با خانواده قربانیان حادثه آتش‌سوزی یک کارخانه در شهر چیتاگونگ بنگلادش ابراز همدردی کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ابراز همدردی ایران با خانواده قربانیان آتش‌سوزی چیتاگونگ بنگلادش

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی وسیع رخ داده در یک کارخانه تولیدی در شهر چیتاگونگ بنگلادش که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان این کشور شد، با تسلیت به دولت و مردم بنگلادش خصوصا خانواده قربانیان این حادثه تلخ، از درگاه الهی برای قربانیان آمرزش و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت کرد.

روز یکشنبه بر اثر آتش سوزی یک انبار کالا در منطقه جنوب شرقی بنگلادش، دست کم ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند و حدود ۱۷۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در این حادثه دست کم ۴۰ آتش نشان و ۱۰ افسر پلیس زخمی شده اند. آتش سوزی اندکی پیش از نیمه شب در انباری به نام «B. M. Container Depot» و در ۴۰ کیلومتری چیتاگونگ بندر اصلی بنگلادش به وقوع پیوست که در پی آن چندین واحد آتش نشانی برای اطفای حریق به محل اعزام شدند.

به گفته مدیر منطقه چیتاگونگ، آتش سوزی تا صبح یکشنبه به مقدار زیادی کنترل شده است اما هنوز چند نقطه آتش سوزی در انبار وجود دارد که آتش نشانان در تلاش برای خاموش کردن آنها هستند.

او می‌گوید: انبار حاوی لباس‌هایی به ارزش میلیون‌ها دلار بود که قرار بود به خرده فروشان غربی فروخته شود. میزان محصولات نابود شده در این آتش سوزی هنوز مشخص نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار