مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:  

امام‌ خمینی‌(ره) همیشه‌ زنده‌ است‌ 

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: امام‌ خمینی‌(ره) در حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ و حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
امام‌ خمینی‌(ره) همیشه‌ زنده‌ است‌ 

علیرضا برمکی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در گفت و گو با پانا گفت: 14 خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین 15 خرداد، که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

وی بیان کرد: امام‌ خمینی‌(ره) در حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ و حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت است. نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

یوم الله 15خرداد سرآغاز تحقق اراده ملت ایران است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار