رئیس سابق هیئت ورزش‌های رزمی اسلامشهر:

ظرفیت عالی رشته‌های ورزش رزمی در اسلامشهر قابل توجه است

اسلامشهر (پانا) - رئیس سابق هیئت ورزش‌های رزمی اسلامشهر گفت شهرستان اسلامشهر در رشته‌های رزمی دارای ظرفیت‌های عالی است و از نمونه‌های بارز آن می‌‌توان به حضور قهرمانان رزمی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی و همه سرآمدان شهر و کشور در رده ملّی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت  عالی رشته‌های ورزش رزمی در اسلامشهر قابل توجه است

در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان اسلامشهر، مصطفی سالاریان رئیس سابق هیئت ورزش‌های رزمی اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت، با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی در دوران حضور خود در هیئت اظهار کرد: در سال ۱۳۷۸ هیئت ورزش‌های رزمی اسلامشهر مستقل شد و در طول این مدت در ردیف هیئت‌های برتر کشور بودیم.

وی بیان کرد: شهرستان اسلامشهر در رشته‌های رزمی دارای ظرفیت‌های بالایی بوده و از نمونه‌های بارز آن می‌توان به حضور قهرمانان رشته رزمی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی و همه سرآمدان شهر و کشور در رده ملّی اشاره کرد.

سالاریان تصریح کرد: به عنوان فردی که سالیان، متمادی تجربه حضور در مسابقات جهانی، آسیایی، کشوری و ریاست هیئت ورزش‌های رزمی را برعهده داشتم و در کنار شما عزیزان بودم و با افتخار تمام تجربیات خود را در اختیار جوان‌ترها قرار خواهم داد.

وی در پایان همه مربیان و ورزشکاران را به وحدت، یکدلی و در کنار هم بودن سفارش کرد و ادامه داد: بدون زحمت و پشتکار انسان به جایی نخواهد رسید و قهرمانی در میادین بزرگ ورزشی با تمرین مداوم، زحمت بسیار و سخت کوشی بدست خواهد آمد.

در مراسم تکریم و معارفه از مصطفی سالاریان سرمربی تیم ملّی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران و عضو دوره ششم شورای اسلامی شهر اسلامشهر تجلیل شد و مهدی شاهوردی، به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی اسلامشهر، انتخاب شد.

در این برنامه، رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مسئول دفتر و مشاور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، روسای هیئت جودو و تیراندازی اسلامشهر، در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار