برگزاری مراسم استقبال از خادمان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در اردستان

اصفهان (پانا) - همزمان با دهه کرامت خادمان حرم رضوی که حامل پرچم بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) بودند مورد استقبال مردم اردستان قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم استقبال از خادمان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در اردستان

حجت السلام رسول ابوالقاسمی در حاشیه حضور کاروان رضوی اظهار کرد: حرکت کاروان زیر سایه خورشید امسال هم طبق سال های قبل در حال برگزاری در سطح کشور است.

وی افزود: امسال ۶۵ کاروان در کل کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند که ۲۷۰ نفر در این کاروان ها حضور دارند و پرچم مقدس حرم رضوی در کل استان های کشور مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: حدود هشت هزار رویداد متفاوت با حضور مردم،مسئولین و شیفتگان امام رضا(ع) برگزار می شود و امسال یک شعار سراسری برای حرکت کاروان زیر سایه خورشید در نظر گرفته شده است.

ابوالقاسمی تصریح کرد: شعار "همه خادم الرضاییم" همراه با خدمت کریمانه و جهاد عالمانه شعار فراگیر و سراسری کاروان زیر سایه خورشید در سال جاری است.

وی با اشاره به خدمت کریمانه و جهاد عالمانه تاکید کرد: وقتی شهرستان اردستان را با توجه به این شعار بررسی کردم متوجه شدم که چقدر مناسب است و ما اولین سفر استانی در اصفهان را با شهرستانی شروع کردیم که اتفاقا دیار خدمت کریمانه و جهاد عالمانه هم است.

خبرنگار: جعفر فدائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار