در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان انجام شد

برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی و سالروز قیام 15 خرداد

کرمان(پانا) - مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، با حضور حجت الاسلام مهدی عرب پور، رئیس ستاد اقامه نماز استان و امام جمعه کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش، کارکنان اداره کل و آموزش و پرورش نواحی 1 و 2، استثنایی و عشایری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی و سالروز قیام 15 خرداد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: امام با قدرت الهی خود قدرت پوشالی شاهنشاهی را در هم شکست و با سخنرانی خود در سال 42 در مدرسه فیضیه قم، رژیم را خشمگین کرد به طوری که رژیم تاب نیاورد و وی را دستگیر کرد و زمینه ساز قیام 15خرداد شد.

وی افزود: وقتی که خبر ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از رسانه ها پخش شد، همه مردم را در غمی سنگین فرو برد، خوشحالیم پس از ایشان کشتی انقلاب در دریایی پر تلاطم به مقام معظم رهبری سپرده شد که به خوبی و خردمندانه این نظام را هدایت و رهبری می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به این مردم است" اگر بتوانیم خدمتی به مردم شریف ارائه کنیم راه حضرت امام و راه رهبر فرزانه انقلاب را ادامه داده ایم و در راستای منویات امامان انقلاب قدم گذاشته ایم.

بر پایه این گزارش، مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور حجت الاسلام مهدی عرب پور، رئیس ستاد اقامه نماز استان و امام جمعه کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش و کارکنان اداره کل و آموزش و پرورش نواحی 1 و 2، استثنایی و عشایری در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار