رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا میدان‌دار جهاد تبیین خواهند شد

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در اجتماع دختران پانا با ابراز حمایت از دانش‌آموز خبرنگاران پانا فارس گفت به توانمندی‌ نسل چهارمیها اعتقاد و به نوع بینش آنها اعتماد وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا میدان‌دار جهاد تبیین خواهند شد

مرتضی کریمی، امروز در اولین گردهمایی دختران پانا که به مناسبت تجلیل از دختران دانش‌آموز و خبرنگاران خبرگزاری پانا فارس برگزار شده بود، بیان کرد: دانش‌آموز خبرنگاران ما که رسالت خبرنگاری خود را در قالبی بسیار ارزشمند و معلم گونه بیان می‌کنند باید در صف اول برنامه‌ریزی‌های رسانه ای استان باشند تا فضای مجازی تبدیل به مأمنی امن برای ‌دانش آموزی شود.

وی بیان کرد: نگاه من به شما دختران پانا که در فصل جدید فعالیت‌های این خبرگزاری در تراز ایران قوی، آمدید تا یک رزمایش عظیم را به نمایش بگذارید و شروع برنامه‌های دانش‌آموزی را کلید بزنید، این است که راهبری برنامه های سازمان دانش آموزی را با اعتماد و اتکا به توانمندی های خود انجام دهید.

کریمی ادامه داد: امروز رسالت خبرگزاری پانا در سطح اول توجه سازمان دانش آموزی خواهد بود و در دور جدید فعالیت های تربیتی آموزش و پرورش استان فارس، باید برنامه مدون و اصولی با پیوست فرهنگی و تربیتی در بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در طراز ایران قوی تدوین کنیم.

وی اظهار کرد: فعالیت‌ دانش‌آموز خبرنگاران پانا در تمامی فعالیت‌ها، بیانگر این است که شما هم توانمندی در برنامه‌ریزی و اجرا دارید و هم در پانا می‌توانید در جریان تولید فکر و ایده پروری نقش الگویی داشته باشید.

کریمی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری، در خصوص اهمیت فضای مجازی و رسانه بیان کرد: ما از این فرمایشات پیروی خواهیم کرد و با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبری در خصوص جهاد تبیین در این میدان از شما عزیزان حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

کریمی گفت: شما خبرنگاران پانا سرمایه‌‌های گرانقدر سازمان و آموزش و پرورش هستید و به شما به عنوان فرمانده‌ عرصه جهاد تبیین اقتدا خواهیم کرد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس حضور دانش‌آموز خبرنگاران پانا به عنوان نماینده‌ای از خانواده بزرگ پانا فارس را در ایام امتحاناتشان ارج نهاد و افزود: ما به توانمندی‌های شما اعتقاد و به نوع بینش شما اعتماد داریم و تمام قد حامی شما خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار