باحضور مدیرکل دفتر دوره اول متوسطه تشکیل شد؛

جلسه ناظرین کشوری هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل دفتر، جلسه ناظران کشوری هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در محل جلسات دفتر دوره اول متوسطه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ناظرین کشوری هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

حمید یزدانی مدیر کل دفتر در ابتدای جلسه، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های ارزشمند ناظران، چشم اندازها، رویکردها و سیاست های پیش روی جشنواره نوجوان خوارزمی را تبیین و تشریح کرد.

وی هم چنین به ضرورت توجه به مزرعه کارافرینی؛ اشاره داشتند که خروجی جشنواره نوجوان خوارزمی در حوزه کارافرینی باید به ارایه و عرضه درست، منطقی و صحیح محصولات و تولیدات دانش اموزان منتهی شود. درک درست و ارزش افرینی منجر به فروش محصولات در بازار خرید و فروش و محیط های کسب و کار خواهد شد.

وی هم چنین در خصوص ارتباط جشنواره با مجلات، نشریات و ویژه نامه های مجلات رشد جهت ارتباط موثرتر مخاطبان و توسعه ابعاد علمی محورهای جشنواره تاکید کرد.

در ادامه هرکدام از ناظران کشوری در خصوص آسیب ها و چالش های محور تخصصی خود، ضمن ارایه گزارش کار و پیشنهادات اصلاحی در شیوه نامه نهم اشاره کردند.

سایر موارد نیز مطرح شد که عبارتند از:

- توسعه و تعمیم جشنواره در سایر مدارس از جمله مدارس خارج از کشور، مدارس استثنایی و ...

- راه اندازی و برپایی نمایشگاه آثار دانش آموزی، فعال سازی کتاب فیلم آثار دانش آموزی و ...

- تقویت بخش رسانه ای و انعکاس فرایندهای جشنواره در صدا و سیما

- هماهنگی با نناینده کانون پتنت وابسته به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در خصوص هدایت و حمایت از آثار هدایت منتخبان مرحله کشوری جشنواره

- هماهتگی با موسسه رایا درس ، جهت پشتیبانی از برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی مشارکت کننده در برگزاری فرایندهای جشنواره به ویژه دوره های کدنویسی برای تمامی دبیران دوره اول متوسطه

در پایان در مورد پیشنهادات دفتر برای نحوه و چگونگی برگزاری مرحله کشوری بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار