معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با پانا:

برگزاری همایش «سلام فرمانده» یک مطالبه عمومی بود

تهران (پانا) - معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران گفت که همایش سلام فرمانده یک مطالبه عمومی بود که همه دستگاه‌های فرهنگی شهر و مردم پای‌ کار آمدند و همه با هم جمع شدند و این مراسم را برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش «سلام فرمانده» یک مطالبه عمومی بود

جلال بهرامی در گفت‌وگو با پانا در خصوص نقش شهرداری تهران در برگزاری همایش بزرگ سلام فرمانده گفت:‌ «در تمام مراسمی که در شهر تهران و حتی در خانه‌ها انجام می‌گیرد شهرداری همکاری می‌کند. مثلاً اگر در یک‌ خانه هیاتی باشد، شهرداری پسماند آن را جابه‌جا می‌کنند و رفت و روبش را انجام می‌دهد و این‌طور نیست که شهرداری روی یک موضوع کار کند.»

وی ادامه داد:‌ «شهرداری میزبان این همایش نبود و اگر برنامه‌ای برگزارکننده‌ آن، شهرداری باشد علنی مطرح می‌شود و آرم خود را می‌زند. همایش سلام فرمانده یک مطالبه عمومی بود که از همه دستگاه‌های فرهنگی شهر و مردم نیز حضور داشتند و همه با هم جمع شدند و این مراسم را برگزار کردند.»

معاون شهردار تهران اضافه کرد: «به‌طور مثال در نمایشگاه قرآن کسی شهرداری را ندید ولی در این نمایشگاه حضور شهرداری یک حضور پررنگ بود. چون بازدیدکنندگان که می‌آمدند شهرداری باید حمل‌ونقل آنها را تأمین می‌کرد و رفت‌وآمد مترویی‌ آنها را تسریع می‌کرد و نظافتشان را انجام می‌داد و کمک می‌کرد تا ترافیک آنجا کم شود. همایش سلام فرمانده یک مطالبه مردم بود و تمام دستگاه‌های فرهنگی شهر تهران به این نتیجه رسیدند که این کار را انجام دهند زیرا در تمام کشور انجام‌ شده بود و فقط تهران باقی‌مانده بود و مردم هم خیلی خوب آمدند.»

بهرامی درخصوص هزینه‌های برگزاری این همایش هم گفت:‌ «شهرداری هزینه روزمره خود را انجام داد. شهرداری که ورزشگاه را اجاره نکرده بود و ورزشگاه متعلق به وزارت ورزش است و این‌که شهرداری در آنجا نظافت انجام داده هزینه نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار