مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تشریح کرد؛

برنامه‌های مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز دختر و دهه کرامت

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، برنامه‌های مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز دختر و دهه کرامت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز دختر و دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، الهه خانی در تشریح برنامه‌های دهه کرامت مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس عنوان کرد: همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت ویژه‌های برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این مجموعه برگزار می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های روز دختر گفت: به این مناسبت روز چهارشنبه (١١ خرداد) همزمان با روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) المان «امید تویی» در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس نصب می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ادامه داد: به مناسبت این روز در ورودی‌های میعاد و ارغوان مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس با توزیع شاخه‌های گل از بانوان و دختران مراجعه کننده استقبال خواهد شد.

خانی به اشاره به تولید محتوای تصویری اضافه کرد: همچنین تهیه و تولید محتوای رادیویی ویژه دهه کرامت در قالب پادکست و تهیه و تولید تیزر و فتوکلیپ شامل تصاویر و پیام‌های فرهنگی مرتبط با ایام فرخنده از دیگر ویژه برنامه‌های این دهه است.

مدیر روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از خانواده‌های گرامی تهرانی دعوت کرد با مراجعه به گذر میعاد دریاچه شهدای خلیج فارس تصاویر به یاد ماندنی و خاطره انگیز دختران دلبندشان را ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار