بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت انجام شد

برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی در دبیرستان تشکیلاتی وحدت ناحیه یک اهواز

اهواز (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه تمام تشکیلاتی وحدت ناحیه یک اهواز از برپایی مسابقه آمادگی جسمانی به مناسبت دهه کرامت خبر داد .

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مسابقه آمادگی جسمانی در دبیرستان تشکیلاتی وحدت ناحیه یک اهواز

به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، مسابقه ورزشی در رشته آمادگی جسمانی به میزبانی کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در مجموعه ورزشی سالن ١٣ آبان با حضور مسئولین کانون فرهنگی تربیتی دخترانه آفرینش و اعضای انجمن اولیاء و مربیان این آموزشگاه برگزار شد.

توران ذوالفقاری، مدیر دبیرستان تمام تشکیلاتی وحدت ضمن تبریک گرامیداشت دهه کرامت، هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به مقام دختر در سالروز میلاد حضرت معصومه (س ) و افزایش روحیه نشاط، شادابی و همکاری در بین دانش آموزان و آشنایی با محیط ورزشی عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین مسابقاتی پس از بهبود شرایط کرونا می‌تواند عاملی برای ایجاد انگیزه برای شرکت دانش آموزان در میادین ورزشی باشد.

آرزو فدائی، رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه تشکیلاتی وحدت نیز در همین راستا افزود: به چهار نفر برتر از دانش آموزان ‌پیشتاز شرکت کننده در مسابقه لوح تقدیر و جایزه اهداء شد. همچنین در پایان از تمامی افراد حاضر در این مسابقه تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار