رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان

کرمان (پانا) - رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کرمان در ارتباطی مجازی با کارشناسان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان از برگزاری مرحله منطقه ای، شهرستانی و استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان (یادواره شهید ابراهیم هادی) تا 15 تیر 1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محسن فاطمی مقدم گفت: بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و با نشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون نیروی انسانی سالم، کارآمد و فکور است، از این رو توجه مستمر به سلامت عموم شاغلان از اهمیت بسزایی برخوردار است و نقش محوری و بی بدیل منابع انسانی اعم از معلمان و کارکنان شاغل در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت بدیهی است.

وی افزود: در همین راستا برای صیانت از سلامت جسمی و روحی این منبع تأثیرگذار و ارزشمند، جهت اجرای مفاهیم اسناد بالادستی به ویژه مندرجات زیر نظام منابع انسانی و راهکارهای 2-8 و 3 -12 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت مردمی در حوزه ورزش می بایست زمینه شادابی، نشاط و انگیزش را از طریق مشارکت فعالیت های روح بخش، نشاط آفرین و سلامت محور تربیت بدنی و ورزش فراهم کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در راستای ترویج و گفتمان سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان فرهنگیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، این دوره از مسابقات به نام معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی مزین شده است.

فاطمی مقدم گفت: این مسابقات با حضور کارکنان رسمی و پیمانی برگزار می شود، هر یک از کارکنان فقط حق شرکت در یک رشته انفرادی یا یک رشته تیمی را در مسابقات دارند، شرکت کنندگان فقط در محل خدمت خود مجاز به شرکت در مسابقات هستند و مسابقات در سه سطح منطقه/ شهرستان، استان و کشور برای "برادران و خواهران" برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی برادران و خواهران در دو گروه سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال و در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز برای برادران و والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برای خواهران انجام می شود.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرحله منطقه ای، شهرستانی و استانی تا 15 تیر ماه و مرحله کشوری تا پانزدهم مرداد 1401 برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار