معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری :

آسیب‌های اجتماعی از دیر باز در جامعه بشری مورد توجه ویژه قرار داشته است

شهرری(پانا) – معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری در جلسه هم اندیشی کارشناسان مشاوره آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 20 گفت آسیب‌های اجتماعی از دیرباز در جامعه بشری مورد توجه بوده است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌های اجتماعی از دیر باز در جامعه بشری مورد توجه ویژه قرار داشته است

محمدحسین موسی لو، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت افزود: همزمان با گسترش انقلاب صنعتی و گسترش دامنه نیازمندیها، محرومیت‌های ناشی از عدم امکان برآورده شدن خواسته‌ها و نیازهای زندگی موجب گسترش شدید و دامنه‌دار فساد، عصیان، تبهکاری، سرگردانی، سرقت و انحرافات و دیگر آسیب ها شده است.

موسی لو در ادامه بیان کرد: هر چند مشکلات اجتماعی انواعی تکراری در طول نسل‌های مختلف هستند اما چنانکه مشاهده می‌شود برخی از این انواع در برخی نسل‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است که یکی از این نسل‌ها دانش‌آموزان هستند و ما موظفیم که به این قشر بیشتر کمک کنیم.

حامد حدادی، مشاور شهرداری و منطقه 20 گفت: شهرداری برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی اقداماتی را انجام داده است که یکی از این اقدامات آگاهی بخشی به شهروندان عزیز بوده و این آگاهی بخشی، در قالب آموزش‌های متعدد شهروندی برگزاری کلاس‌های مختلف با سرفصل‌های مرتبط صورت پذیرفته و الحمدالله در سال‌های اخیر شهرداری در این موضوع پیش قدم بوده است.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار