جشن ویژه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در برنامه «دست کی بالا»

تهران(پانا) - گروه کودک و نوجوان شبکه دو به همراهی جمعی از دختران ایرانی روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را جشن می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن ویژه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در برنامه  «دست کی بالا»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، برنامه «دست کی بالا» چهارشنبه یازدهم خرداد ساعت ۱۰:۴۵ به برپایی جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر می‌پردازد.
در این ویژه برنامه با اجرای ترانه هایی با موضوع خانواده و همت دختر ایرانی و گروه سرود نسل سلیمانی این روز مبارک پاس داشته می‌شود.

در بخشی از برنامه گیتی خامنه با روایت قصه‌ای نقش مهم و بزرگ دختر را از زبان دختر دانای کشاورز نقل می‌کند.
همچنین در بخش‌های نمایشی نیز نحوه ترکیب رنگ‌ها برای ساخت رنگ‌های شاد برای برپایی جشن ها و ساخت اشیا زیبا آموزش داده خواهد شد.
دختران نسل سلیمانی نیز به اجرای ترانه ای زیبا در وصف همت والای دختران ایرانی در عرصه های شجاعت ، کار آفرینی ، ورزش ، الگو برداری از ائمه معصومین (ع) در زندگی و ... می‌پردازند.

اجرای برنامه را محمد رضا بهروز برعهده دارد و علاوه بر قصه‌گویی گیتی خامنه، توتک و زاغک دو شخصیت عروسکی برنامه نیز در کنار دست بالاخان شخصیت طناز، داستان‌های زندگی کودکان را در قالب نمایش به تصویر می کشند .
این برنامه به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و کارگردانی زهرا حق‌جویی در ساختاری ترکیبی نمایشی روزهای زوج ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار