سرپرست اداره کل امور تربیتی آموزش و پرورش منصوب شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در حکمی امیر تجلی‌نیا را به عنوان سرپرست اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل امور تربیتی آموزش و پرورش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، آیین تکریم و معارفه مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر،مدیران و تعدادی از کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ساختمان علاقمندان برگزار شد.

اصغر باقرزاده،‌ معاون پرورشی و فرهنگی در این آیین با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: ایشان می فرمایند: «در نزد من اینکه ولی امرم حضرت علی (ع) است بسیار دوست داشتنی‌تر از آنست که فرزند ایشان هستم هر چند فرزند ایشان بودن یک فضیلت است.» بر اساس این روایت زیبا ملاک برتری و آنچه باعث افتخار یک انسان است میزان تبعیت و پیروی از ولی خداست.

وی با قدردانی و تشکر از زحمات مسعود شکوهی ادامه داد: آقای دکتر شکوهی در زمان تصدی این مسئولیت مسائل و کارهای مهمی را پیگیری و به انجام رساندند و از مدیر کل جدید نیز انتظار دارم با ظرفیت سازی و استفاده از تمام توان به توانمندسازی نیروی انسانی که از اولویت هاست بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی خاطرنشان کرد: سرعت تحولات در حوزه کودکان و نوجوانان بسیار بالاست و ما نباید از این جریان عقب بیافتیم و با افزایش کمیت و کیفیت فعالیت های ریل گذاری شده مشکلات این مسیر را مرتفع کنیم.

مسعود شکوهی با اشاره به سال های خدمت در آموزش و پرورش گفت: اگر به سی سال قبل برگردم باز خدمت در آموزش و پرورش را انتخاب می کنم زیرا یکی از توفیقاتی که خداوند به انسان می دهد آنست که قدمی برای بشریت بردارد و اگر دستاوردی در این سال ها نصیب من شده است لطف خدا و همیاری همکاران بوده است.

در این مراسم از تلاش های مسعود شکوهی در مدت 7 سال تصدی این سمت تقدیر و امیر تجلی نیا به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی معرفی شد.

امیر تجلی‌نیا دارای سوابق آموزشی و اجرایی زیر است:

1- دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی فلسفه تعلیم وتربیت
2- مدرس دانشگاه درحوزه تعلیم وتربیت
3- مربی امورتربیتی مدارس شهرتهران
4- مشاور تربیتی وتحصیلی دبیرستان دوره اول
5- معاون پرورشی مدارس
6- معاون آموزشی دبیرستان ماندگار البرز
7- مدیردبیرستان های دولتی
8- مدیر دبیرستان علامه حلی 1 منطقه 11دوره اول
9- مدیردبیرستان علامه حلی 9 منطقه 14دوره دوم
10- داور مقالات پژوهشی فصلنامه تفکر وکودک
11- پژوهشگر حوزه هدایت تحصیلی وشغلی
12- پژوهشگر حوزه P4C
13- داور مسابقات فرهنگیان و دانش آموزان درحوزه قرآن، نماز و عترت
14- رئیس ستاد اجرایی مسابقات قرآنی، فرهنگی وهنری مدارس سمپاد شهرتهران
15- مدیرعامل مؤسسه آموزشی وفرهنگی تهذیب اندیشه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار