بازداشت جیب بر سابقه دار در متروی تجریش

خبرگزاری پانا: رئیس کلانتری 101 تجریش، از دستگیری یک جیب بر در ایستگاه متروی تجریش خبر داد و گفت:˝ همکاری شهروندان با یگان انتظامی مترو و ماموران کلانتری به بازداشت این متهم انجامید.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ سعید کفراشی با اشاره به دستگیری یک سارق جیب بر در ایستگاه متروی تجریش به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخته و در خصوص نحوه شناسایی وی، گفت: مدتی پیش تعدادی از شهروندان تهرانی که در مسیرهای متروی تهران تردد داشتند به ماموران یگان انتظامی ایستگاه متروی تجریش مراجعه کرده و اعلام کردند که سارق یا سارقانی با استفاده از ازدحام و شلوغی داخل واگن ها و ایستگاه مترو، از آنها سرقت کرده اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع جلسه ای در این خصوص تشکیل و با هماهنگی های انجام شده با مسئولان یگان انتظامی متروی تهران، گشت های سیار و پیاده در ایستگاه های مترو و داخل واگن های مترو مستقر شدند که طی آن عصر روز گذشته ماموران انتظامی موفق شد یک سارق جیب بر را که اقدام به سرقت و جیب بری می کرد، شناسایی و بازداشت کنند.

کلانتر 101 عنوان داشت: این متهم که "مجید" نام داشت در بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه وی تعدادی تلفن همراه، کیف پول، وجوه نقد، ساعت، طلا و جواهر و همچنین مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

گفتنی است، در بررسی های تکمیلی از پرونده این متهم مشخص شد که وی دارای سابقه کیفری نیز می باشد و تا کنون به اتهام سرقت چند بار به زندان افتاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار