کشف 11 هزار بسته ماکارانی احتکار شده در شهر ری

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از 11 هزار بسته ماکارانی احتکار شده در محدوده شهر ری خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف 11 هزار بسته ماکارانی احتکار شده در شهر ری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران کلانتری 172 عبدالعظیم (ع) گزارش هایی مبنی بر احتکار ماکارانی در انباری در محدوده شهر ری را دریافت کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری 172 پس از هماهنگی های قضائی با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل شناسایی شده بازدید که یک خودروی کامیون در حال بارگیری ماکارانی رویت که در بازدید از خودرو و انبار جمعا بیش از 11هزار بسته ماکارانی احتکار شده به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کشفیات بدست آمده در این عملیات بصورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود،گفت: اموال کشف شده با دستور قضائی توقیف شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: از شهروندان درخواست می شود، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو ، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهندتا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار