ارتقای ظرفیت‌های خط ملی 1570 نماد در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از ارتقای ظرفیت‌های خط ملی 1570 نماد در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای ظرفیت‌های خط ملی 1570 نماد در اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در نشست با کارشناسان میز خدمت نماد استان با اشاره به نیازهای مختلف دانش آموزان در حوزه های تربیتی، رفتاری، تحصیلی و اجتماعی به دریافت خدمات مشاوره ای، اظهار کرد: در راستای عدالت دسترسی دانش آموزان به خدمات مشاوره ای و روان شناختی با همراهی و کمک شرکای آموزش و پرورش به ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نسبت به تجهیز میز خدمت نماد در مناطق و نواحی این استان اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ثبت و گزارش فوریت های روانی و اجتماعی توسط مدیران مدارس، شناسایی وضعیت موجود و اقدام اثربخش و هدفمند را از نتایج آن برشمرد و گفت: آموزش های مهارت محور مدیران در این راستا جزو اولویت های معاونت پرورشی و فرهنگی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با تشکر از همراهی و همکاری شرکای آموزش و پرورش در اجرای طرح ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان، تجمیع ظرفیت های بین دستگاهی را در تحقق اهداف سند ائتلاف نماد حائز اهمیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار