رئیس شورای شهر اسلامشهر:

بهترین کار در شرایط امروز اقتصادی کشور ایجاد آرامش و امنیت روانی مردم است

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای شهر اسلامشهرگفت طبق منویات رهبری در فضای مجازی به حفظ مرزهای اعتقادی هم توجه کنیم و بصیرت سیاسی داشته باشیم و بهترین کار در شرایط امروز اقتصادی کشور آرامش و امنیت روانی مردم است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین کار در شرایط امروز اقتصادی کشور ایجاد آرامش و امنیت روانی مردم است

محمد‌مهدی سلیمی، رئیس شورای شهر اسلامشهر، در جلسه رسمی شورا در سخنانی با گرامی‌داشت شهادت سردار مدافع حرم حسن صیاد خدایی و اشاره به کلام رهبری اظهار کرد: شهید مانند خورشید است و ما خورشید را هر روز می‌بینیم و به همین دلیل عظمت شهدا از دیدگاه ما مغفول است.

وی بیان کرد: ما جهاد تبیین را در ادامه راه داریم و رهبری در این راستا فرمودند، در فضای مجازی به حفظ مرزهای اعتقادی هم توجه کنیم و بصیرت سیاسی داشته باشیم و بهترین کار در شرایط امروز اقتصادی کشور آرامش و امنیت روانی مردم است.

سلیمی تصریح کرد: مسئولان با آگاهی و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم می‌توانند شفافیت در عملکرد داشته باشند و ادامه داد،افراد در بعضی مواردتحلیل شخصی انجام می‌دهند و این یک کار قانونی اخلاقی نیست و می‌بایست دقت کنیم که منافع شهر و افراد را رعایت کنیم و به عنوان اعضای شورای شهر پاسخگو باشیم و به افکار عمومی احترام بگذاریم.

در ادامه جلسه و در پی قهرمانی تیم پیکان در جام باشگاه‌های آسیا، از دو نفر بازیکنان پرافتخار اسلامشهری این تیم، حمزه زرینی و محمد طاهر وادی و رئیس هیئت والیبال و مربی آنان ابراهیم وادی تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار