امام جمعه اسلامشهر :

ضرورت پیگیری دقیق عوامل مقصر در حادثه آبادان توسط قوه‌قضاییه

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر گفت با توجه به فوت جمعی از هموطنان در ماجرای ریزش ساختمان در آبادان، لازم است تا عوامل مقصر و مسئولانی که در این حادثه کوتاهی کردند شناسایی شوند‌ و قوه‌قضاییه به این موضوع رسیدگی دقیق کند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت پیگیری دقیق عوامل مقصر در حادثه آبادان توسط قوه‌قضاییه

حجت‌الاسلام محمد نوروزی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) به بیان مختصری از زندگی ایشان و روایاتی از آن حضرت پرداخت و همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

وی در ادامه با توجه به کم شدن تعداد فرزندان در اجتماع افزود: کم شدن ازدواج در جامعه و تک فرزند داشتن از مهمترین مسائل امروز است و می‌بایست شرایطی را برای جوانان مهیا کرد که ازدواج آنها دیر نشود و از سخت کردن شرایط زندگی برای آنها پرهیز کنیم؛ یک سوم از زنان ایران ازدواج نمی‌کنند یا اگر ازدواج کنند فرزند نمی‌آورند و یا فقط به تک فرزندی روی خواهند آورد که در این راستا می‌بایست مسئولان برنامه‌های اساسی داشته باشند.

امام جمعه اسلامشهر در رابطه با حادثه ریزش ساختمان در آبادان تصریح کرد: با توجه به فوت جمعی از هموطنان در این ماجرا عوامل مقصر حادثه و مسئولانی که کوتاهی کردند باید قوه قضاییه رسیدگی کند و افرادی که در روند احداث این ساختمان از نظر مهندسی نظارتی نداشته‌اند، باید جوابگو باشند.

پس از برگزاری نماز جمعه در شهرستان اسلامشهر به مناسبت سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) دسته عزاداری از مصلی نماز جمعه تا امامزاده عقیل (ع) با حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستان به سوگواری پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار