رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

سازمان دانش‌آموزی ظرفیتی وسیع و تاثیرگذار برای مدیران آموزش وپرورش است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت سازمان دانش‌آموزی ظرفیتی وسیع و تاثیرگذار برای مدیران آموزش وپرورش است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی ظرفیتی وسیع و تاثیرگذار برای مدیران آموزش وپرورش است

محمود رجبی پور در این گردهمایی با اشاره به شکل گیری مجلس دانش آموزی در شهرستان ها و مناطق استان و عضویت دانش آموزان استان در مجلس دانش آموزی کشور گفت: مجلس دانش آموزی عصاره مطالبه گری است.

وی با بیان اینکه تشکیلات دانش آموزی نقش موثری در تربیت اجتماعی دانش آموزان دارند بیان کرد: پیشتازان با آموزش مهارت محوری، نظم، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس بالا در عرصه زندگی فردی و اجتماعی سرآمد خواهند بود.

رجبی پور از برگزاری دوره خبرنگاری ویژه بیش از ۵ هزار دانش آموز استان خبر داد و افزود: آموزش فن بیان و سخنوری و مسابقات مناظره، از برنامه های موفق و کاربردی سازمان دانش آموزی در اردیبهشت ۱۴۰۱ بوده اند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: محتوای کامل و قابل توجه دانش معرفتی، بیانگر توجه ویژه سازمان دانش آموزی به تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است.

بر پایه این گزارش: گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان سوم و چهارم خرداد ماه در میهمانسرای فرهنگیان برگزار و در این مراسم و در این نشست، به مدیران شهرستانها ومناطق، شال تشکیلاتی مربیان سازمان دانش آموزی اهدا شد.

در بحث لباس فرم دانش آموزی و برای رعایت حال اولیا و دانش آموزان، تغییر رنگ را نخواهیم داشت و براساس رنگ و جنس مصوب قبل از کرونا عمل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار