برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان کشور به صورت غیرحضوری در مشهد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور به صورت غیرحضوری در مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان کشور به صورت غیرحضوری در مشهد

حجت الاسلام محمد حسین پورثانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان کشور در جوار حرم مطهر رضوی در 5 رشته حفظ کل، حفظ ده جزء، قرائت، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: فرآیند دریافت آثار همکاران فرهنگی منتخب استان ها از یک الی ۷ خردادماه است و آثار منتخبین به صورت غیرحضوری داوری خواهد شد. در رشته حفظ ۱۰ جزء و کل قرآن کریم نیز داوران محترم از طریق ارتباط تصویری آنلاین در فضای مجازی از طریق پیامرسان شاد، اسکای روم و همچنین بصورت تلفنی داوری مرحله مقدماتی را انجام خواهند داد. از هر استان یک نفر در رشته حفظ کل و حفظ ده جزء و در هر جنسیت امروز و فردا در حال رقابت هستند و داوران کشوری و بین المللی که در دارالقرآن مرکزی حضرت ولی عصر عج استان مستقر هستند، آثار را داوری می کنند.

پورثانی گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات، در سه رشته قرائت، نهج البلاغه و روش تدریس احکام نیز داوری به صورت غیرحضوری انجام می شود. منتخبین مرحله مقدماتی در مرحله نهایی مسابقات به صورت حضوری در مشهد مقدس و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تاریخ پنجم الی هفتم تیرماه به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان خراسان رضوی هفته پیش به صورت حضوری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار