دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

حقوق خانواده در مدارس باید تبیین شود

یاسوج (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد در همایش جشنواره نوجوان سالم عنوان کرد در انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس، حقوق خانواده تبیین شود.

کد مطلب: ۱۲۸۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حقوق خانواده در مدارس باید تبیین شود

سید علی ملک حسینی در این همایش راه نجات انسان ها را عمل به دستورات اسلام دانست و گفت: دین اسلام دین لطف و محبت و مهربانی است، گاهی وقت‌ها یک چهره خشن از دین مطرح می‌شود، اما نکته های انسانی و پرورشی آن را بیان نمی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا دیه زن نصف دیه مرد است و چرا دین اسلام مردم را برتر از زنان مطرح می کند گفت: دیه مرد به فرزندان و همسر او تعلق دارد تا جای خالی مرد احساس نشود.

ملک حسینی گفت: دوره نوجوانی شخص به اوج قله احساسات می رسد اگر این احساسات توسط خانواده پاسخ داده نشود باید در خیابان دنبال نوجوان بگردیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی زینه های هنگفتی می کند اما امروزه ما شاهد غفلت اولیا و آموزش و پرورش، حاکمیت و قوه قضاییه از فضای مجازی هستیم.

ملک حسینی گفت: غرب شخصیتی خیالی و پوچ مثل بتمن را به جامعه تحمیل می کند. آیا ما قهرمان های واقعی مثل شهید علی لدنی را به درستی به فرزندان خود معرفی کرده ایم؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار