معاون پرورشی و تربیت بدنی ملارد:

اوقات فراغت بهترین زمان برای ارتقاءمهارت‌های دانش‌‌آموزان است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تعطیلات تابستان و شرکت در کلاس‌های آموزشی مختلف برای دانش‌آموزان را بهترین زمان برای ارتقاءمهارت‌های دانش‌‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت بهترین زمان برای ارتقاءمهارت‌های دانش‌‌آموزان است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مورد فواید برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: بهترین فرصت برای کودکان و نوجوانان، فرصت‌های طلایی روزهای بلند و طولانی تابستان است تا افراد بهترین نتایج را در این روزها به دست بیاورند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های تابستانی در این زمینه می‌توانند بسیار مفید بوده و برای کودکان در زندگیشان تاثیرگذار باشند، کلاس‌های تابستانی بر حسب سن کودکان آموزش‌های مفیدی به کودکان می‌دهند تا مهارت‌های خود را ارتقا بخشند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش افزود: استفاده از طرح روحانیون امین و برگزاری کلاس‌هایی مانند روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل ، حفظ، احکام، نقاشی، کاردستی، خوشنویسی، گروه سرود، گروه نمایش، کلاس موسیقی، برگزاری کلاس‌های آموزشی هلال‌احمر، اختصاص سانس فوتسال، تنیس، دوومیدانی و بازی‌های بومی محلی در سالن شهیدان مظفر از برنامه‌های آموزش و پرورش ملارد است.

وی اضافه کرد: مشاوره رایگان هدایت تحصیلی، برگزاری کلاس‌های نقاشی، خوشنویسی، کاردستی با نمد، برگزاری کلاس‌های خبرنگاری، مجری‌گری، کلاس‌های تقویتی ابتدایی، عربی، نقاشی، خوشنویسی، گل‌دوزی، فوتبال، برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی، مهارت مقابله با استرس و اضطراب، مهارت خودآگاهی، مهارت نه گفتن، اردوهای یک روزه تربیتی در گلزار شهدا و امامزاده ابراهیم ملارد، کلاس‌های آمادگی جسمانی و حلقه‌های تربیتی، اردوهای یک روزه باغ وحش و اردوگاه شهید منتظری از دیگر برنامه‌های تابستانی این منطقه است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار