معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی؛

سربازان در دوران دفاع مقدس بر معنویت تکیه کردند

تبریز ( پانا ) - تراب محمدی در مراسم طنین زنگ مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در اتحاد و وحدت ملی معنویت را یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت رزمندگان اسلام برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سربازان در دوران دفاع مقدس بر معنویت تکیه کردند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در زنگ مقاومت که به مناسبت سوم خرداد در مدرسه شاهد نورالزهرا به صدا درآمد گفت: امیدواریم ظهور به زودی اتفاق بیفتد تا بتوانیم سرباز برحق امام زمان( عج ) باشیم. در دوران دفاع مقدس خرمشهر بعد از ۴۷۵ روز اسارت توسط رزمندگان اسلام آزاد شده و به وطن بازگشت.

وی افزود در زمان آزادسازی خرمشهر امام رضوان‌الله علیه جمله‌ای را فرمودند که:« خرمشهر را خدا آزاد کرد » این جمله باید به نسل جوان به زبان امروزی و در قالب زبان هنر انتقال داده شده و تفسیر شود چراکه هر نسلی با برداشت خود به یک موضوع نگاه می‌کند و باتوجه به این امر باید با شیوه‌های متناسب به هر نسلی آموزش‌های لازم داده شود.
تراب محمدی شرح داد: هر کاری که برای آن تلاش شود همیشه پیروزی به همراه خواهد داشت. در زمان جنگ تمکانات ما در مبارزه با رژیم صدام کم بود اما سربازان ما تکیه برمعنویت و ایمان به خداوند داشتند و در این راه نفس خود را زیر پا گذاشتند و در راستای رضای خدا حرکت کردند.
وی در پایان افزود: شما نسل غیور، باشجاعت، باشهامت، انقلابی و جهادی هستید، و سرود سلام فرمانده در این راه یاریگر ما خواهد بود. دشمنان اسلام، معاندین، مخالفین و منحرفین طرح اصلاحات دکتر رئیسی را با پمپاژهای منفی در رسانه ها به مردم نشان داده و آنها را به سوی دلسردی هدایت می کنند ولی نیاز امروز جامعه ما برای نسل بعدی هم بسیار مهم است.در جهت وحدت و اتحاد باید اجماع و اتفاق ملی صورت گیرد و بخشی از این کار به آموزش باز می گردد و تمامی علما باید تلاش کنند تا همگی برای پیروزی و موفقیت ایران عزیزمان تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار