رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تذکر داد؛

گودهای رها شده را دریابیم

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران طی تذکری درخصوص گودهای رها شده در شهر تهران گفت لازم است که به گودهای رها شده توجه شود، چراکه رفع این گودها سخت و پیچیده است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
گودهای رها شده را دریابیم

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در شصت و پنجمین جلسه شورا، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها درپیش است، گفت: شاید مفهوم این سخن این باشد که عرصه های سخنتی در پیش است و هم فرصت های فتح و پیروزی در مقابل ماست و همچنین تذکری به همه ما است که اگر روزی خرمشهر آزاد شد و به این سرزمین بازگشت، روزی بود که سپاه دشمن از طرف همه قدرت‌ها با همه امکانات حمایت می‌شد. این جنگ تمام عیار کفر علیه حق بود اما رشادت‌ها و اخلاص‌ها و ایثارها ثمره‌ای جز پیروزی نداشت.

وی افزود: امیدوارم که امروز که قدرت و توان کشور ما در عرصه نظامی، علمی و... در شرایطی قابل قبول است و با برترین‌های دنیا مقایسه می‌شود، بتوانیم سایر مشکلات کشور را با یک همت و عزم جهادی برطرف کنیم و در این راه از روح شهید صیاد خدایی استمداد می‌طلبم.

عباسی در ادامه طی تذکری درخصوص گودهای رها شده در تهران گفت: رفع مشکل گودهای رها شده کاری بسیار پیچیده و سخت است چراکه درگیر مسائل مهندسی، حقوقی، اقتصادی و اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار