عزت ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم

ارومیه( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت عزت امروز کشور و ملت ایران در برابر دشمنان نتیجه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
عزت ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم

جواد جنگی در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان بخش انزل و گرامیداشت ۵۶۸ شهید تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: شهادت هنر مردان خداست، انسان جهت رسیدن به قرب الهی و طی کردن این مراحل باید ریاضت بکشد تا به اوج انسانیت برسد.

وی در این مراسم با بیان اینکه شهدا به حیات طیبه و کمال انسانی دست یافته بودند افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است چرا که حرکت در مسیر شهدا سبب می شود تا بر مشکلات و سختی ها پیروز شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: شهدا نماد صداقت و شجاعت و پهلوانی هستند و آنان دلداده تمام و کمال حق هستند و قلبشان از محبت حق سرشار بود.

وی اظهار داشت: شهدا به ما آموخته اند ملتی که به سلاح لبیک یا حسین مجهز باشد هیچ گاه زیر بار زور و تهدید نخواهد رفت .

جنگی با اشاره به تحرکات و توطئه های دشمنان و با محکوم کردن ترور دانشمندان ایرانی و مدافعان حریم اسلام و مسلمین اظهار داشت: باید در این شبیخون فرهنگی اجازه ندهیم فرزندانمان تحت تاثیر قرار گیرند.

وی با اشاره به نقش معلمان در ایستادگی برابر توطئه های دشمنان اضافه کرد: معلمان همواره وفادار به نظام اسلامی بوده اند و در جهاد تبیین نقش مهمی را برعهده دارند چرا که نقش اول در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و اسلام را به نسل آینده برعهده دارند.

در این آیین با اهدای لوح از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه انزل تجلیل شد.

دفتر کمیته هماهنگی و پشتیبانی فعالیتهای بسیج دانش اموزی منطقه انزل نیز امروز با حضور مسوولان بسیج دانش اموزی و مدیر کل اموزش و پرورش و جمعی از کارکنان اموزش و پرورش انزل افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار