مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران :

هم‌افزایی و مشارکت در زمینه‌های مختلف خروجی مطلوب را به‌همراه دارد

تهران (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت تجربه نشان داده هرگاه از ظرفیت هم‌افزایی و مشارکت در زمینه‌های مختلف استفاده شد خروجی مطلوب بوده است، خاصه در دوران آموزش مجازی که خانواده‌ها همراه معلمان بودند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هم‌افزایی و مشارکت در زمینه‌های مختلف خروجی مطلوب را به‌همراه دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در جلسه شورا و مجمع نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان استان، ضمن تقدیر از حمایت و همکاری انجمن‌های اولیاء و مربیان در جهت آموزش حضوری مدارس اظهار کرد: دوران همه‌گیری کرونا نشان داد که خانواده نقش و جایگاه مهمی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

وی افزود: تجربه نشان داده است هرگاه از ظرفیت هم‌افزایی و مشارکت در زمینه‌های مختلف استفاده شد خروجی مطلوب بوده است، خاصه در دوران آموزش مجازی که خانواده‌ها همراه معلمان بودند.

بهرامی با اشاره به آسیب دانش‌آموزان در دوران کرونا در ابعاد مختلف آموزشی، تربیتی و سلامت جسمی و روانی بر ضرورت بررسی، تجزیه و تحلیل این آسیب‌ها تأکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در سال جدید ، لباس و روپوش دانش‌آموزانیکی از موارد مهم در جهت برنامه‌ریزی و ساماندهی آن است.

شایان ذکر است بنا بر مصوبه شورای انجمن مقرر شد لباس دانش‌آموزان به صورت نمونه و پایه در یک منطقه و یا مقطع توسط هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش طراحی و دوخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار