رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

مدرسه بهترین مکان برای کسب تجربه‌ها است

بهارستان یک(پانا) - رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مراسم تقدیر از برترین‌های جشنواره نوجوان خوارزمی ناحیه یک بهارستان، مدرسه را بهترین مکان برای کسب تجربه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه بهترین مکان برای کسب تجربه‌ها است

همایش تقدیر از برترین‌های جشنواره نوجوان خوارزمی این ناحیه با حضور محمدرضا احمدوند رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره کل شهرستان‌های استان تهران، مصطفی کلانتری مدیر و ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان در سالن شهید مطهری برگزار شد.

احمدوند رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم تقدیر از برترین‌های جشنواره نوجوان خوارزمی ناحیه یک بهارستان، مدرسه را بهترین مکان برای کسب تجربه‌ها دانست و با اشاره به تذکر مهم رهبر انقلاب مبنی برحذف محتوای ناکارآمد کتاب‌ها گفت : حذف مطالب زائد باعث می شود تا به دنبال مهارت آموزی برویم و اینجاست که جشنواره خوارزمی بیش از پیش می‌درخشد‌.

احمدوند ادامه داد: این جشنواره باید در دل مدارس صورت بگیرد و باید آشنایی کامل دبیران و اولیا با اهداف جشنواره صورت پذیرد.

وی با تشکر از همراهی مدیر منطقه افزود: جشنواره خوارزمی یک طرح علمی مهارتی مهم است که پشتیبانی خوب منطقه از این جشنواره با وجود تیم همراه و کار جمعی باعث شده است که همیشه خوش بدرخشند .

احمدوند همچنین هدف دوره اول متوسطه را شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان و نشان دادن مسیر درست انتخاب رشته که یکی از مراحل مهم زندگی دانش‌آموزان است ؛ بیان کرد .

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار