حجت‌الاسلام قمی:

باید تا ابد از نظریه انقلاب اسلامی دفاع شود

فرو کاستن جهاد تبیین،‌ جفاست/ از ادبیات انقلابی خود کوتاه نمی‌آییم، در عین حال به شدت منعطف و جوششی و مردمی هستیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید تا ابد از نظریه انقلاب اسلامی دفاع شود، گفت آنچه مقام معظم رهبری در جهاد تبیین به آن اشاره می‌کنند به یک سر و شکل سازماندهی متعارف است که فرو کاستن آن جفا است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
باید تا ابد از نظریه انقلاب اسلامی دفاع شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز یکشنبه در همایش تخصصی «جریان‌های حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردمی» که در محل ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: افرادی پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب می‌گفتند، چند سال است روی این بیانیه دارند کار می‌کنند.

وی افزود: به عقیده من آنچه مقام معظم رهبری در جهاد تبیین به آن اشاره می‌کنند به یک سر و شکل سازماندهی متعارف است که فرو کاستن آن جفا است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حلقه‌های میانی را باید عمیق‌تر واکاوی کرد، گفت: پدیده حلقه‌های میانی رویکرد رو به جلویی پیش پای ما قرار می‌دهد. حلقه میانی یعنی اتصال کنشگران فردی یا جمعی با حاکمیت‌. حلقه میانی راهبر کنشگران مردمی انفرادی یا جمعی برای به میدان آوردن مردم است و وقتی حلقه میانی وارد میدان می‌شود، از گسست به پیوست با حاکمیت می‌رسیم.

قمی با بیان اینکه جوانان باید اسلام را تبلیغ کنند، گفت: ما باید تا ابد از نظریه انقلاب اسلامی دفاع کنیم و از ادبیات انقلابی خود کوتاه نمی‌آییم، در عین حال به شدت منعطف و جوششی و مردمی هستیم. باید مراقب باشیم که خطاهای رایج حلقه‌های میانی دست و پاگیر نباشد. اشتباه رایجی که وجود دارد این است که جریان به جای جوشش، نهادی می‌شود. اشتباه رایج دیگری که وجود دارد این است که به داده‌های کلام تکیه می‌شود.

قمی تاکید کرد: ذات حلقه میانی دارای تنوع و رقابت است و آزاداندیشی و به روز بودن را جدی می‌گیرد و قیمت پیدا می‌کند که به موجب آن بانوان و معلمان و ظرفیت‌های متعدد جدی گرفته می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار