چمران: مصرف بهینه باید به یک فرهنگ تبدیل شود

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز روز بهره‌وری و بهینه مصرف است، گفت تلاش همه باید به این سمت پیش برود که بهینه مصرف کردن به یک فرهنگ تبدیل شود و سطح مصرف مطابق با شرایط، اقلیم و قوانین باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
چمران: مصرف بهینه باید به یک فرهنگ تبدیل شود

مهدی چمران پس از سپری کردن یک دوره نقاهت صبح امروز در صحن شورا حضور یافت و با ابراز تشکر از اعضای شورا که در غیاب او پر قدرت جلسات شورا را برگزار کرده بودند، اظهار کرد: دعای مردم و لطف الهی باعث شد مجدد در شورا حضور داشته باشم و این لطف الهی باعث شد دوباره بتوانم به ایفای نقش شورایی خود بپردازم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز روز بهره‌وری و بهینه مصرف است، یادآور شد: تلاش همه باید به این سمت پیش برود که بهینه مصرف کردن به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی ادامه داد: باید ببینیم چگونه در کشور سطح بهره‌وری بالا و مصرف بهینه خواهد شد. مصرف ما در بسیاری از موارد از سطح جهانی بالاتر است و باید تعدیل شود و در حد سطح مصرف مطابق با شرایط، اقلیم و قوانین باشد.

چمران در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در روز سوم خردادماه تصریح کرد: جشن پیروزی خرمشهر را خواهیم داشت و برنامه ریزی برای آن انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار